Олександр Авраменко, Оленка Северенчук, Ігор Хворостяний — знайомі імена? Так, це вчителі, яких ви знаєте. А все завдяки мережі, де вони пишуть тексти, знімаються у відео, та тому, що вони видають книжки.

І ви можете так само, якщо почнете над цим працювати.

Спеціально для тих, які хочуть бути не просто вчителями, а з іменем, Міщук Іван, керівник відділу маркетингу компанії ZNOUA, підібрав 5 книжок, які допоможуть почати розвиток свого бренду.

1. Ігор Манн «Номер 1»

Ігор Манн — це ім’я, яке знає кожен маркетолог на ринку СНД. Автор більше десятка книг про маркетинг, де і як шукати покупців, як будувати стратегії та рекламні кампанії, як працювати з малими бюджетами.

Не оминув відомий спеціаліст і теми особистого брендингу. Подає він це через формат цілей, тому книжка буде корисна не лише майбутнім зіркам соцмереж, а й тим, хто хоче правильно поставити собі ціль і досягти її. Ігор Манн розробив ментальну карту, яка показує, як можна досягнути цілі, якщо правильно підготуватися й працювати.

Рекомендую всім, хто хоче досягнути більшого в роботі.

2. Катерина Іноземцева «Фріпаблісіті. Як прокачати особистий бренд без бюджету»

Ідеальна книжка для тих, хто хоче почати, але не знає з чого; коли бюджет мінімальний, або його взагалі немає. Книжка дуже практична: читаєш і повторюєш за авторкою.

Катерина виділяє 5 елементів фріпаблісті — текст, відео і подкасти, прямі трансляції в соцмережах, вебінари, живі виступи. У книзі детально пояснюється, як працювати ЗМІ, куди і що варто писати, як грамотно це робити. Максимально коротко й по суті. Проте авторка нагадує, що без роботи над собою нічого не вийде, й наводить у книжці власні приклади.

3. Кейт Ферацці «Ніколи не їжте наодинці»

Зв’язки вирішують усе. Уже давно в Європі й Америці однією з головних навичок, зокрема для підприємця й менеджера, вважається нетворкінг — уміння відкрито й щиро спілкуватися з різними людьми, вибудовуючи мережу корисних знайомств. Учителі — не виняток.

Авторка цієї книги, що зібрала у своєму записнику більше п’яти тисяч контактів, ділиться секретами побудови широкої мережі взаємовигідних зв’язків у бізнесі й не тільки. Виконуючи її поради, ви не тільки реалізуєте свої амбіції і допоможете комусь зробити те ж саме, але й прикрасите своє життя спілкуванням з цікавими співрозмовниками. Книга націлена більше на підприємців та керівників інших ланок, але ідеально підійде вчителям, які задумалися над я-брендом.

4. Ана Маврічева «Код публічності. Розвиток особистого бренду в епоху Digital»

Ана Маврічева працювала особистим бренд-менеджером губернаторів, менеджементу вищого рівня великих російських компаній. Активно веде свій Instagram, де має 200 тисяч підписників.

У книжці авторка зосередилася на системному просуванні: як працювати з соцмережами, яка є формула того, що варто розповідати й ділитися. Книга дає відповідь на такі запитання: чи варто ділитися особистим життям; що робити, якщо про тебе пишуть негатив, як на нього реагувати. Книга коротка, але дуже практична. Ви зможете відразу розпочати формування свого “інтернет-я”, щоб про вас дізналося якомога більше людей.

5. Ідріс Муті «Брендинг за 60 хвилин»

Ця книга більше про брендинг бізнесу, ніж про персональний, проте вона допоможе зрозуміти вчителю, як працює брендинг, навіщо він, як створюються рекламні кампанії і як бренди зростають. Прочитання книги займе десь годину (ідеально для читання по дорозі на роботу і назад), проте це витяг з досвіду людини, яка все життя присвятила створенню й просуванню брендів, тому точно буде корисною для вчителя.

Якщо ж ви хочете приступити до створення й формування свого бренду повноцінно, рекомендую відвідати вебінари про особистий бренд учителя в соцмережах та на сайті пошуку репетиторів.

Вебінари проводить компанія ZNOUA — лідер з підготовки до ЗНО, тож інформація буде корисною саме для вчителів.

Хочете знижку у 5%?

За промокодом «Руденко» ви отримаєте знижку 5% від вартості обраного вами пакету!

Напишіть промокод «Руденко» в полі для додаткових коментарів і зника у 5% ваша!