Анотація до тренінгу
Ви майбутній психолог і маєте наміри працювати у школі чи вже працюєте у школі чи дитячому садочку? Або бачите своє місце у роботі з дітьми шкільного віку поза межами школи? Тоді цей тренінг для Вас. В межах тренінгу ви не лише отримаєте корисні підказки щодо коректної поведінки психолога у школі, а й зможете відчути і усвідомити як в різних ситуаціях зробите ви. Тренінг має на меті допомогти усвідомити реальну ситуацію в школі і зрозуміти що ж корисного у дошкільній і середній освіті, як використовувати ці позитивні сторони, і як не створювати негативу для себе в цій нелегкій роботі

План роботи тренінгу (6 годин)

1. Ви вирішили працювати психологом у школі. Із чого ж почати?
2. Субординація в школі. Хто і кому начальник?
3. Хто і що зможе допомогти?
4. Пріоритети діяльності психолога в різних закладах.
5. Основні напрями діяльності.

  • Діагностичний напрям.
  • Корекційно-розвивальна робота. Консультативний напрям.
  • Просвітительська робота (педради, батьківські збори, бесіди з дітьми, лекторії тощо).
  • Диспетчерська робота (рекомендація психолога звернутись до батьків, дітей по консультацію до суміжного фахівця: логопеда, психоневролога).
  • Ведення документації.

6. Особливості побудови взаємин.

  • а) Психолог і шкільна адміністрація.
  • б) Психолог і колектив учителів.
  • в) Психолог та учні.
  • г) Психолог та інші шкільні психологи.

Результати роботи в тренінгу
Після проходження тренінгу Ви отримаєте окрім сертифікату про участь і знань з особливостей роботи психологом у школі, ще й уявлення про те, що саме відбувається в українській освіті, практичні уміння щодо поведінки у різних шкільних ситуаціях і масу корисних знайомств з людьми, які готові допомогти Вам.